Адамов: депутат покликаний ухвалювати концептуальні рішення


Олександр Адамов – почесний голова Української Спілки молодих депутатів, міністр Молодіжного уряду України, депутат Калінінської районної ради в м. Донецьку. Роздуми та ідеї Олександра Борисовича цікаві не тільки з огляду на їх актуальність. Вони цікаві, перш за все, тим, що насправді заслуговують бути втіленими у життя. Тож пропонуємо до вашої уваги коментар молодого політика.

У 1999 році почала формуватися ініціативна група для створення Донецької спілки молодих депутатів, яка згодом стала всеукраїнською. Пан Олександр, який брав у цьому безпосередню участь, розкриває причини створення такої організації:

“На той момент депутатами у місті Макіївка стало багато молодих людей, які не мали великого досвіду громадської та політичної діяльності, з проблемами почали стикатися під час виконання своєї передвиборної програми. Тому ми й замислили зібрати таку собі «профспілку» депутатів, бо спілкування з колегами з інших регіонів надавало багато корисної та необхідної інформації для збагачення досвіду”.

Як депутат, Олександр Борисович не може бути осторонь життєво важливої проблеми сьогодення – стану сучасного житлово-комунального господарства. Це основне питання, з якого мешканці регіону звертаються до місцевих рад, каже пан Адамов.

“Звичайно, кардинально вирішити проблеми житлово-комунальної галузі у межах повноважень районної ради неможливо. Адже вона залишається останнім острівком комунізму в ринковій економіці України. Задля того, щоб мешканці отримували якісні послуги, необхідно провести реформу цієї галузі на державному рівні”.

Олександр Адамов пропонує власне бачення такої реформи:

“Необхідно розробити механізми, які нададуть можливість зробити ці послуги прибутковим бізнесом. Послуга не може надаватися за ціною нижче собівартості і при цьому бути якісною. Необхідно змінити систему самоорганізації, збалансувати її, враховуючи соціальну важливість цих послуг: якщо від певних речей люди можуть відмовитися, то споживачами комунальних послуг є всі без винятку мешканці. Певним категоріям населення, звісно, сплата реальної вартості може бути не по кишені. Крім того, на сьогоднішні ця сфера, на жаль, слугує зручним та вигідним полігоном для політичних сил, особливо напередодні виборів. Місцеві ради, ухвалюючи рішення щодо змін вартості комунальних послуг, зазнають критики, відбуваються мітинги з боку партій комуністичного та близького до комуністичного толку. А останній час і від усіх, хто перебуває в опозиції до влади або до певного лідера. І ця ситуація є політично дуже вигідною, тому що її завжди можна використати: наприклад, критикувати мера за те, що відбувається у комунальному секторі, за низьку якість послуг, застарілі основні фонди, аварії у мережах тощо. Або ж, якщо мер намагається знайти вихід із цієї ситуації, опозиціонер буде виступати проти підвищення вартості комунальних послуг”.

Щодо реорганізації ЖЕКів, пан Адамов зазначає: “Має існувати організація, яка обслуговуватиме будинок і буде його баланс-утримувачем. Створення кондомініумів, або об’єднань співвласників квартир, полягає в тому, що вони беруть на баланс будинок, а потім визначають і обирають собі ту організацію чи ряд організацій, які будуть надавати набір послуг, необхідних для підтримки будинку в належному стані”.

“Але і тут є багато нюансів, – наголошує молодий депутат. – За час моєї роботи мені доводилося стикатися з інцидентами, коли, наприклад, такі об’єднання збирали кошти за оплату послуг опалення, але гроші йшли не за призначенням. Тобто мешканці не мали заборгованості, але управління тепломережами перекривало опалення у будинку через те, ці гроші не були отримані. Знову ж таки, ці об’єднання будуть змушені сплачувати реальну вартість тих чи інших послуг. Заміна дверей, ремонт під’їздів, ремонт комунікацій тощо: замовлення такого повного спектра послуг дуже дорого коштує”.

Оптимальним варіантом, вважає пан Олександр, може стати розробка механізму субсидій. Щоб ті люди, яким ці послуги справді не по кишені, отримували компенсацію, а ті, хто в змозі платити, сплачували б за все в повному обсязі. Повинні з’явитися професійні організації, які будуть операторами у цій сфері.

“Як би там не було, ЖЕК або будь-яка інша схожа організація, незалежно від форми власності, чи то приватна, чи державна, – це господарчий суб’єкт. І якщо він не виконує свої зобов’язання перед громадянином, відповідно треба звертатися до суду чи правоохоронних органів. Тому що телефонного права як такого депутат місцевої ради не має. Але на нього покладена відповідальність, пов’язана з роботою організацій, які в принципі не мають до нього жодного стосунку”.

“Депутат – це людина, яка покликана ухвалювати певні концептуальні рішення, на основі яких буде розвиватися той чи інший регіон, округ, територія” – підбиває підсумки Олександр Адамов.

Адамов Олександр Борисович
Дата народження: 06.01.1978

Посада в раді: голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства і будівництва

Освіта: Вища економічна і юридична. Є слухачем Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за фахом «Державне управління».

Місце роботи: Директор ТОВ «СТІН холдинг».
Громадська діяльність: Почесний голова Української Спілки молодих депутатів. Міністр з питань архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Молодіжного уряду України

Нагороди: Почесна грамота Кабінету Міністрів України, почесна відзнака «Шахтарська Слава» ІІІ ступеню, подяка Кабінету Міністрів України, почесна грамота Міністерства України у справах молоді та спорту, грамота Держбуду України.

Сімейний стан: одружений, виховує сина і доньку



































Bookmark and Share

http://linkum.ru/ варианты крауд маркетинга.