СТУДЕНТКА ОДНОГО З ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РІВНОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ФАХІВЦІВ РОГО КВУ ЗМОГЛА ЗАХИСТИТИ СВОЇ ПРАВА СПОЖИВАЧА


Проте, незабаром в ньому були виявлені технічні недоліки виробника (телефон „зависав”), – повідомили Західну інформаційну корпорацію у інформаційному відділі РОГО КВУ.

Коли студентка звернулася до магазину про обмін товару (адже був гарантійний термін), то їй запропонували за власні кошти провести експертизу телефону в сервісному центрі для з’ясування причин виникнення дефектів у його роботі. Що вона й зробила. Але експертиза нічого не виявила. Тому відшкодовувати витрати за експертизу та обміняти телефон керівництво магазину відмовилося. На підставі поданих документів та інформації, юристами РОГО КВУ було складено обґрунтовану вимогу із посиланням на правові положення законодавства про захист прав споживачів до керівника магазину, щоб останній таки обміняв телефон та відшкодував кошти за експертизу.
Цими днями студентці в магазині таки обміняли мобільний телефон на аналогічну марку з належною якістю. Крім того, в повній мірі відшкодували витрати на проведену експертизу.


Bookmark and Share