Студентські ЗМІ м. Львова підвищують ефективність


В мастер-класі узяли участь представники найактивніших студентських та молодіжних ЗМІ Львова: “Хід”, “Аудиторія”, “МоЖу”, “13”, “Львівський меридіан”, “Ярослов”, “Гаплик”, “Свідовид”, Інтернет-видання “Українська освіта”, газета ПТ УАД “Екватор”, “Літопис історичний”, Радіо ЛБІ–FM, а також львів'яни, які мають намір створити студентські ЗМІ.
Учасники мастер-класу окреслили основні проблеми діяльності студентських ЗМІ: пошук фінансів, законодавчо складна процедура реєстрації, відсутність налагодженого механізму розповсюдження, пасивність студентів.
Спільно з тренерами учасники напрацювали багато цікавих шляхів вирішення цих проблем. Марта Гаврилів, головний редактор газети “Львівський меридіан”, зазначила, що студентські видання переважно не продаються, хоча цікаво було б визначити, яку комерційну цінність в очах студентів вони мають. Тому було запропоновано ЗМІ проводити анкетування своєї аудиторії, і окрім запитань про рубрики видання, напрямки журналістських матеріалів, додати запитання про те, чи купляли б студенти газету за гроші і які. Головний редактор журналу “Хід” Роман Романко зазначив, що газета, яка безкоштовно роздається, не завжди цінується студентами, і як правило, потім прикрашає бруківку міста, тому для зацікавлення навіть щоб отримати газету безкоштовно, читачі повинні щось зробити: заповнити анкетку, пройтися за нею у сусідню аудиторію, в офіс газети тощо.
Також учасники дізналися як формувати цікаві для читачів чи слухачів рубрики та новини, як обрати та переконати потенційного спонсора чи рекламодавця, що саме цей інформаційний ресурс становить для нього цікавість та інтерес, як вести справді ділові переговори із ними, як співпрацювати із адміністрацією ВНЗ, які механізми розповсюдження застосовувати, як працювати з редакцією та залучати нових людей у команду.
Під час проведення мастер-класу застосовувались інтерактивні методики: учасники брали участь у рольових іграх, працювали у командах, створювали свої редакції і налагоджували роботу у них. Так дві редакції розробляли газети, які б були цікавими для…котів та кішечок.
Представник газети “Kissи” Христина Цяпало презентувала видання, у якому команда вирішила розмістити такі рубрики та матеріали: інтерв'ю з котами у помаранчевих ошийниках “За що ми стояли на майдані?”, фаст-фуд по-котячому: “Whiscas – проблема ожиріння котів?”, “Силіконове нарощування шерсті - здоров'я чи краса?”, “Де наші діти” про вбивства, утоплення та незаконні поховання котів на людських цвинтарях, анонс прем'єри Віктюка “Ми-коти”. Команда газети “Кіска-сосиска”, результати напрацювань якої представив Володимир Телюк, запропонувала такі цікаві матеріали для котів: новини “Розширено графік продажу валер’янки”, “Новий антимяв у кітнень-місяць”, „Інтерв’ю із провідним ветеринаром міста”.

Тому підсумовуючи результати мастер-класу, можна сказати, що у людині чи команді людей закладений великий потенціал, тільки його потрібно відкрити та розвивати.

Наступні мастер-класи “Підвищення ефективності студентських ЗМІ” відбудуться у Одесі, Харкові, Донецьку та Дніпропетровську. Детальніше на studinfo.ho.com.ua








Bookmark and Share