Бренд і його роль


14 жовтня 2005 року кафедра Економіки і маркетингу факультет Менеджменту і маркетингу
Харківського національного економічного університету проводитиме ІІ міжрегіональний науково-практичний семінар з маркетингу „Бренд і його роль в реалізації стратегії маркетингу”

Метою семінару є дослідження теоретичних и практичних засад бренд-менеджменту, як передумови ефективного просування товарів.
Учасники: провідні викладачі з кафедр Економіки і маркетингу та Менеджменту Харківського національного економічного університету, фахівці-практики у сфері бренд-менеджмента. Також, підчас роботи семінару планується представити на розгляд доповіді студентів провідних ВУЗів України, а також студентів Харківського національного економічного університету.

Можлива участь у якості вільних слухачів протягом проведення семінару.

Організатори семінару: факультет Менеджменту та маркетингу, кафедра “Економіки і маркетингу”.
Напрями роботи учасників семінару:
• Брендінг як нова стратегія маркетингової діяльності;
• Специфіка та практика функціонування брендів у різних галузях економіки;
• Особливості розвитку та розробки бренду на ринку освітніх послуг.

Витрати за проїзд, розміщення та харчування здійснюються за рахунок учасників.

Заявки надсилати до 5 жовтня 2005 року електронною поштою : brandseminar@mail.ru, або поштою на адресу
61001 м. Харків, пр. Леніна 9а, Харківський національний економічний університет, кафедра Економіки та маркетингу, к.312, конт. тел. (057) 702-02-63 (кафедра) або
8-066-302-46-22 (Олена Птащенко)

















Bookmark and Share