Нові імена в рекламі 2005


Яка тема ? - «Природа бомжує»: Це коли ти обговорюєш глобальне потепління, кидаючи недопалки під ноги тих, хто йде за тобою. Це коли, обурений кількістю вихлопних газів на вулицях, ти ховаєшся від них в тихому лісочку, залишаючи після себе гори сміття. Це коли ти обурюєшся з приводу озонових дірок в атмосфері – а між тим, вони є результатом свинського ставлення до свого під’їзду, своєї вулиці, свого дому.

Для чого цей бриф?

Почати користуватися смітниками, пакетами для сміття і вивозити залишки свого відпочинку за собою. Це для початку.

Чого ми хочемо досягнути?

Щоб суспільство не перекладало проблеми забруднення природи на спеціальні комітети, партії, владу. Щоб я, ти, вони трішки подумали перед тим, як кинути пачку цигарок поруч із собою. Щоб ми бачили прямий зв'язок: наше ставлення до природи сьогодні – це те, що буде оточувати наших дітей завтра.

Для кого цей бриф?

Молоді і сміливі, спробуйте допомогти природі, що бомжує, своїм талантом!

Хто наша цільова аудиторія?

Всі, кому наплювати на нудне і банальне поняття «оточуюче середовище», тобто всі ми!

Ідея

Не забруднюй природи.

Номiнацiї конкурсу:

«Принт» (друкована реклама для преси та/або плакат для зовнішньої реклами).
«Радiо ролик» (сценарій для радіо ролика, тривалістю не більше 20’’ секунд. Обсяг тексту не більше 1/2 шпальти А4)
«PR стаття» (не більше шпальти А4)
«ТВ ролик» (сценарій для ТВ ролика, тривалістю не більше 30" секунд. Обсяг тексту не більше 2/3 шпальти А4 ).
Термiни:

Термiн подачi робiт - до 25 листопада 2005 року.
Термiн проведення конкурсу: вересень 2005 - березень 2006 року (стежте за новинами).
Правила участi в конкурсi:

Вiк учасникiв: 28 рокiв i молодшi (без обмежень).
До участi запрошуються професiонали i аматори.
Одночасно можна брати участь в усіх номiнацiях.
Участь може бути iндивiдуальною або командною (не бiльше 2-х осіб).
Кiлькiсть надiсланих робiт не обмежується.
Дотримання термiнiв обов’язкове.
Категорично забороняється запозичувати чужi тексти чи iдеї дизайну (повнiстю або частково). У разi недотримання цiєї умови - вiдсторонення вiд участi в конкурсi.
Кожна надiслана робота повинна мати назву, супроводжуватися коротким обгрунтуванням iдеї, а також поясненням: Чому, на Вашу думку, ця iдея має «спрацювати».
Роботи для категорiї «Принт» повиннi вiдповiдати наступним критерiям: формат gif aбо jpeg, 640х480 або 480х640 пiкселiв.
До уваги учасникiв: роботи, що будуть обранi у шорт-лист, матимуть можливiсть розмiщення на виставцi. Тому ОБОВ’ЯЗКОВО будьте готовi тримати пiд рукою файл вашої роботи в електронному виглядi 200 - 300 dpi, CMYK, tiff, формат А4 з можливістю розгону до формату А3. Органiзатори обов'язково зв'яжуться з Вами.
Роботи переможцiв можуть бути використанi для проведення соціальної кампанії. У таких випадках передача Агенцiї прав на використання робiт оформлюється письмовою угодою з переможцем конкурсу.
Нагороди та кiлькiсть призових мiсць:

На переможцiв чекають вiдзнаки органiзатора конкурсу - рекламного агентства Adell Saatchi&Saatchi та спецiальнi нагороди членiв журi.

У кожнiй номiнацiї конкурсу присуджуються

Перше,
Друге,
Третє мiсця.
Роботи оцінюються професіоналами у кожній з номінацій. Переможці обираються за загальною кількістю набраних балів.

Шорт-лист у кожнiй з категорiї конкурсу - диплом Short list Award.

Номiнацiя «Приз глядацьких симпатiй» (за результатами вiдкритого голосування на сайтi конкурсу).

__________________________________________________


Твої роботи будуть судити найуспішніші особистості рекламного і PR-бізнесу, «акули» ЗМІ і креативні директори популярних радіостанцій! Сценарії для ТВ – і радіороликів, принти і PR-статті на захист багатостраждальної і бомжуючої природи будуть оцінювати 22 професіонали, що знають про рекламу більше, ніж будь-хто інший в Україні.

Покажи кращим із кращих, на що ти здатний!

Отже, почнемо…

«ТБ ролик» і «Принт»:

Слава Кравченко – креативний директор РА Adell Saatchi&Saatchi
Олександр Шевелевич – креативний директор РА D'Arcy
Кирило Чичкан – креативний директор РА Provid / BBDO
Джим Брюс - креативний директор РА PropagandaOgilvy
Олексій Сай - арт-директор креативного бюро «Сахар»
Арнольд Кременчуцький – виконавчий продюсер Pack Shot Boys
Вадим Поляков – креативний директор РА «RAVI Ukraine»
Максим Лазебник – виконавчий директор Всеукраїнської Рекламної Коаліції
Ярослав Вів’єрський – креативний директор РА Leo Burnett
«PR стаття»:

Олексій Фурман – головний редактор Інтернет порталу «Рекламастер»
Казбєк Бєктурсунов – генеральний директор видавничого дому «Коммерсантъ-Украина»
Ерез Бахат – генеральний директор Укрнет Медіа
Оксана Митницька – головний редактор журналу «Власть денег»
Олена Шрамко – головний редактор журналу «Деловой журнал»
Олексій Погорєлов – голова правління Companion Group, шеф-редактор журналу «Компаньон»
Іскандер Хісамов – головний редактор журналу «Эксперт Украина»
Євгенія Панкратьєва – директор PR-агентства «Имиджленд»
Арина Сатовська – виконавчий директор PR-агентства «Пі Ар Пі Україна»
«Радіо ролик»:

Олена Нільга - директор департаменту маркетингу радіостанції «Наше Радіо»
Руслан Грицан – креативний директор телерадіокомпанії «Люкс»
Олександра Афанасьєва – PR-директор радіостанції «Гала Радіо»
Сергій Чухрій - програмний директор радіостанції «Європа плюс Україна»
Придумуй, втілюй, реєструй свої роботи на сайті saatchiawards.kiev.ua

Тема Конкурсу – «Природа бомжує». Організатор Конкурсу – Компанія Ідей Adell Saatchi&Saatchi. Партнер Конкурсу – компанія «Євровікнобуд».

5.10.2005: Для найнетерплячіших!

Регістрацію робіт учасників на сайті Конкурсу «Нові імена в рекламі 2005» відкрито

Отже, Конкурс від Adell Saatchi&Saatchi і «Євровікнобуд» в розпалі: семінар на REX-і проведено, старт оголошено, і найголовніше – регістрація на сайті saatchiawards.kiev.ua відкрито!

В Тобі, напевно, вже два тижні киплять цікаві і креативні ідеї! Ти вже знайшов десятки відповідей на питання «як захистити природу, що бомжує?», «як привернути увагу цих байдужих людей до проблем оточуючого середовища?», «як змінити їхнє ставлення до того, що їх оточує?»

Починаючи з З ЖОВТНЯ і до 25 ЛИСТОПАДА Ти можеш реєструвати свої роботи в категоріях «Принт», «Радіо ролик», «ТВ ролик» і «PR стаття» на сайті saatchiawards.kiev.ua. Пам’ятай, що якщо Твоя робота потрапить в трійку найкращих – є шанс, що наступного літа Ти побачиш її на білбордах компанії «Євровікнобуд» чи в якому-небудь журналі. Чи почуєш її по радіо. Це цілком можливо!

15.09.2005: Природа бомжує

На REX-і стартував конкурс соціальної реклами «Нові імена в рекламі 2005».

Конкурс соціальної реклами «Нові імена в рекламі 2005» оголошується відкритим! Починаючи з ВЕРЕСНЯ 2005 року всі молоді й креативні запрошуються взяти участь у конкурсі, який проводить Компанія Ідей Adell Saatchi&Saatchi разом зі своїм генеральним партнером – компанією «Євровікнобуд».

Дві причини не втратити такої можливості:

Ти не байдужий до соціальних проблем і вважаєш за свій обов’язок використати творчі прояви своєї особистості для загального блага.
Якщо тобі ще не виповнилося 28 і тебе сповнює бажання «засвітитись» у світі реклами – май на увазі, що твої роботи будуть побачені й оцінені провідними спеціалістами у сфері реклами як в Україні, так і в СНД.
Ти маєш можливість взяти участь у наступних категоріях: «Принт», «ТВ-ролик», «Радіо-ролик» та «PR-статья».

Що хвилює Людину? Любов, самореалізація, секс, робота, гроші, здоров’я, кар’єра, розваги, мода, політика, спілкування… Загалом, все те, що стосується його особисто. І немає в нього часу заморочуватись якимись абстрактними й далекими питаннями на зразок «негативного впливу глобального потепління» чи «загрози появи озонових дірок», коли є важливіші проблеми. Хоча іноді трохи прикро стає, коли після посиденьок в парку ніяк не відірвати жуйки від задньої поверхні своїх нових джинсів, чи коли, зібравши друзів на пікнік, не можеш знайти ані сантиметра чистої землі. Дратуєшся, коли до тебе під час романтичного купання у сяйві місяця раптом липне поліетиленовий пакет? Але чому?! Це ж така дрібниця! Адже ми вже давно не помічаємо бруду, від якого задихається природа! Обідрана, бідна, хвора, непотрібна – природа бомжує!

Відповідь на питання «Як допомогти природі, і чи допомагати взагалі?» – особиста справа кожного. Твоя справа – допомогти це питання поставити. Креативно. Саме так, як ти відчуваєш, – відверто, цікаво і ефективно. А наша справа – зробити так, щоб тебе почули.

Бери участь і перемагай в конкурсі «Нові імена в рекламі 2005», твори на тему «Природа бомжує»!

Організатори конкурсу завжди відкриті для співробітництва з представниками мас-медіа та з усіма, хто може внести свій вклад у популяризацію теми конкурсу та розвиток соціальної реклами.

Для контактів:
Ганна Любинецька
Ел. пошта: awards@saatchi.kiev.ua
Тел.: +380(44) 461 7909
Факс: +380(44) 461 7908
Веб-сайт: http://www.saatchiawards.kiev.ua







































































































































Bookmark and Share