Програма сприяння парламенту України університету Індіани. Програма “Помічник Голови Комітету Верховної Ради України” (2005 - 2006)


Програма була заснована в 1995 році Асоціацією колишніх конгресменів США спільно з Верховною Радою України. З листопада 2000 року адміністрування Програми здійснюється університетом Індіани через Програму сприяння парламенту України, що впроваджує Програму демократичного становлення парламенту Агенства США з міжнародного розвитку (USAID).
Від початку заснування Програми її учасниками стали 667 осіб з усіх регіонів України. Учасники Програми (інтерни) протягом 8 – 9 місяців проходять стажування в секретаріатах комітетів ВРУ та управлінь Апарату ВРУ. Протягом періоду стажування інтерни тісно співпрацюють з постійними працівниками Апарату, помічниками народних депутатів України, народними депутатами України.
До обов’язків інтернів входить допомога у підготовці законопроектів та інших актів законодавчого характеру, підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів згідно предметів відання комітетів, написання аналітичних та інформаційних звітів з проблематики чинного та проектного законодавства, дослідження окремих питань на виконання завдань парламентського комітету, управління Апарату, виконання іншої діяльності, спрямованої на підвищення ефективності роботи секретаріатів комітетів Верховної Ради України та підтримання зв’язків із представниками громадських організацій, що співпрацюють з відповідним комітетом/управлінням.

Програма передбачає такі форми стажування:
1) “Повний робочий день” – розрахована як на тих, хто проживає поза межами Києва так і на мешканців столиці. Інтерни повного робочого дня працюють як працівники секретаріатів Комітетів Верховної Ради України, тому студентам і аспірантам рекомендується перейти на навчання за індивідуальним графіком.
УВАГА: Якщо учасники Програми проживають поза межами Києва і продовжують навчання, вони мають право від’їжджати для складання іспитів зимової та літньої сесій не більше 2 разів на рік. Інтерни щомісяця отримують стипендію і, якщо для участі у Програмі їм потрібно переїхати на тимчасове проживання до Києва, грошову допомогу на оплату житла.
Будь-яка інша діяльність (окрім навчання), не пов’язана з участю у Програмі, у тому числі професійна, не допускається.
2) “Неповний робочий день” – розрахована на мешканців Києва або інших міст, які навчаються у Києві. Інтерни працюють по 4 години в робочі дні і отримують відповідну стипендію. Допомога на оплату житла не надається. Учасники Програми не мають права бути відсутніми на стажуванні під час складання сесійних іспитів.
3) “Волонтери” – розрахована на бажаючих працювати в єдиному законодавчому органі України певну кількість годин на тиждень безоплатно.
Відбір здійснюється на конкурсній основі у два тури:

Перший тур - це конкурс анкет (останній термін їх надходження – 30 червня 2005 року).
Другий тур – індивідуальна співбесіда з відібраними кандидатами та факультативно перевірка рівня володіння іноземними мовами (орієнтовно 30 серпня 2005 року).
Початок стажування (орієнтовно) - 4 жовтня 2005 року.
Відбір на співбесіду та остаточний відбір учасників Програми здійснюється Відбірковою комісією, до складу якої входять працівники Програми сприяння парламенту України та Апарату Верховної Ради України. Комісія також складає резервний список учасників Програми.
Рішення Відбіркової Комісії остаточне, пояснення рішень не надаються.

Кандидат на участь у Програмі повинен відповідати таким вимогам:
• бути громадянином України і вільно володіти українською мовою;
• бути студентом старших курсів (не нижче третього курсу вузу або закінчити вуз) та виділятися академічною успішністю;
• володіти щонайменше однією іноземною мовою (в даному випадку російська мова іноземною не вважається);
• мати досвід роботи з найбільш поширеним програмним забезпеченням ПК – MS Word, MS Excel, MS Access, Internet Explorer/Netscape Communicator тощо;
• виділятися активною політичною позицією і громадською активністю;
• бути віком до 29 років на момент надходження анкети;
• не брати участь у Програмі в минулому;
• не бути штатним/позаштатним помічником-консультантом народного депутата України, штатним/позаштатним працівником Апарату Верховної Ради України.
Шановний кандидате на участь у Програмі парламентського стажування 2005 – 2006!

Інформація, подана в анкеті, відіграє дуже важливу роль протягом усього процесу відбору. Належним чином оформлена анкета, правдиві та вичерпні дані, вказані у ній, допоможуть Відбірковій Комісії адекватно оцінити Вас як претендента на участь у Програмі.
Будь-ласка, подбайте, щоб анкетні дані можна було легко прочитати і зрозуміти. Інформація повинна бути викладена так, щоб її можна було швидко опрацювати. До анкети Ви можете додати копії документів, що підкреслюють Ваші здібності, засвідчують академічні та професійні досягнення (публікації, дипломи тощо).
Свої досягнення, вміння та таланти демонструйте якнайповніше, але не перебільшуйте. Інколи претендентам дуже важко оцінити свої знання іноземних мов чи володіння комп’ютером. Будьте об’єктивні! Якщо Ви вказуєте, що вільно володієте мовою, подумайте, чи це відповідає дійсності.
Конкурс на участь у Програмі дуже високий, тому, будь-ласка, відповідально поставтеся до заповнення анкети та підготовки супровідних документів.

Перелік документів, які необхідно надати на розгляд Відбіркової Комісії. Документи слід сортувати у зазначеній нижче послідовності.

1. Заповнена анкета з наклеєною фотокарткою;
2. Резюме або короткий життєпис (Curriculum Vitae);
3. Завірена копія диплому вузу, якщо Ви вже закінчили навчання;
4. Завірена копія додатку до диплому або виписка із залікової книжки;
5. 2 рекомендаційні листи від викладачів, керівників організацій, в яких Ви працювали чи проходили стажування тощо.;
6. 4 фотокартки розміром 3 x 4, одна з яких має бути наклеєна на оригінал анкети, на інших зі зворотнього боку має бути написане Ваше прізвище та ініціали;
7. 2 ксерокопії анкети та всіх документів, представлених разом з нею.
Аплікаційний пакет (1 оригінал + 2 копії (окремо), що складений не в зазначеній послідовності не приймається до розгляду! У цьому випадку претендент отримає повідомлення, що його документи не взяті до розгляду.

УВАГА:
• Копії дипломів вузів та додатків до них, копію залікової книжки можна завірити нотаріально або в деканаті факультету чи навчальній частині вузу, що видав диплом та додаток до нього. Дипломи, видані іноземними мовами, повинні бути перекладені на українську, а переклад завірений нотаріально або на кафедрі іноземної філології вузу.
• Рекомендаційні листи можуть подаватися на запропонованому Програмою бланку або на бланку організації, в якій працює людина, що дає рекомендацію.
• Анкети минулорічних зразків до конкурсу не прийматимуться.
• Неповні або недбало заповнені анкети не розглядатимуться.
• Фото та документи, надіслані на участь у Програмі, не повертаються, тому необхідно надсилати лише копії Ваших дипломів, додатків до дипломів та публікацій.

Кінцевий термін надходження анкет - 30 червня 2005р.(за поштовим штемпелем).
Документи надсилати лише на поштову адресу Програми:

01010 м. Київ, а/с 35
Програма парламентського стажування

Контактні координати:
тел/факс (044) 254 36 91
(координатор Програми – Ольга Стефурак, асистент Програми – Марина Руденко)
e-mail: interns@iupdp.kiev.ua
web-site: www.interns.org.ua

Бажаємо успіху!

































































Bookmark and Share