Стартує Літня Школа студентської та молодіжної преси


Літня Школа студентської та молодіжної преси проводитиметься 3 16 по 21 липня на території бази у Кароліні Бугас Одеської області. Метою Школи є підвищення кваліфікації журналістів та редакторів, що працюють у студентських та молодіжних виданнях. Проведення Літньої школи ініціює .....?
Літня Школа студентської та молодіжної преси проходитиме у форматі комплексного тренінгу. Тематика зацікавить як досвідчених так і починаючих журналістів та редакторів. Програма передбачає наступні теми: PR технології, Як «добути» потрібну інформацію? Джерела інформації і принципи роботи з інформацією, фандрайзінг, Як зробити інтерв'ю успішним? Основи психології і конфліктології для журналіста, психологічні маніпуляції. Навчання проводять досвідчені, кваліфіковані тренери з різних міст України.
Окрім власне навчання в програму Літньої Школи студентської та молодіжної преси входить відпочинок на морі, спортивні розваги, дискотеки та екскурсії (за бажанням).Тривалість - 6 днів, триразове харчування та проживання. Вартість – 350 грн без витрат на проїзд.
Учасником Школи можна стати у результаті конкурсного відбору. Перевага буде надана молодим та талановитим, що продемонструють свій потенціал, нестримне бажання навчатися, самовдосконалюватися та ділитися набутим досвідом з колегами. Анкета та роботи приймаються до 10липня. Результати повідомлять Вам 12 липня на електронну адресу.
«Ми поставили за мету, щоб програма навчання молодих журналістів стала поєднанням теорії, практики та обміну досвідом «Літня Школа студентської та молодіжної преси» допомагатиме молодим талантам удосконалювати свої професійні навички, використовуючи практичні поради кваліфікованих тренерів. Найбільш важливим для нас є те, що у формуванні майбутньої журналістської еліти бере участь еліта журналістики сучасної України».

За додатковою інформацією
будь-ласка, звертайтесь до
stud.press@mail.ru


Первая Всеукраинская летняя школа студенческих и молодежных СМИ.

Направления работы расписаны по дням – по дню на направление. Последний шестой день – подведение итогов, подход к общему знаменателю.
Вопросы и предложения – stud.press@mail.ru

СтудСМИ(газеты, радио, телевидение, интернет)

1)Предварительные расчеты: расчет эффективности проекта, предварительное изучение ниши, разработка плана действий по его осуществлению.

2)Создание медиа-проекта. Юридические и первоначальные организационные моменты.

3)Подбор кадров и дальнейшее упрваление ими. HR.

4)PR внутри целевой аудитории и за ее пределами. Раскрутка проекта.

5)Стратегия дальнейшего развития. Кризисное управление.

Финансы в студенческих СМИ

1)Помощь университета (деньги, типография, меровские стипендии и премии)

2)Фондрайзинг. Поиск грантов, написание, работа по грантам, отчетность.

3)Спонсорство и меценатство. Альтернативные источники дохода (конкурсы, лотереи, мероприятия).

4)Выход на самоокупаемость. Реклама. Техника продаж. Основы маркетинга и копирайтинга.

5)Методики снижения затрат. Организация работы медиа-проекта при минимальном вложении в него средств.

Журналистика

1)Эффективный выбор темы. Составление плана.

2)Методики поиска и получения информации. Авторские и смежные права.

3)Стилистика и редактирование текста. Методики развития речи и стиля письма.

4)Технологии креативности (мозговой штурм, НЛП, техники Альтшуллера, Эриксона, Сильва и т.д.)

5)Семинар по фото и графике. Подготовка и создание хороший фотографий и фоторепортажей, иллюстраций, коллажей.


АНКЕТА ДЛЯ УЧАСТІ В ШКОЛІ:




















































Bookmark and Share