РІВНЕ: тренінг „Просування послуг в мережі Інтернет”


Тренінг “Просування послуг в мережі Інтернет”

Тренінгова група “I-Commerce Training Group”, регіональний благодійний фонд “Рівне. Європейський вибір”, м. Рівне, за інформаційної підтримки громадської медіа-організації “Рівненський прес-клуб” оголошують набір на дводенний тренінг “Просування послуг в мережі Інтернет”.

Мета тренінгу:

Підвищення професійного рівня осіб, що використовують послуги та сервіси мережі Інтернет в повсякденній діяльності та зацікавлені в опануванні методів та технологій просування власних послуг, інформаційного продукту, максимально ефективно використовуючи можливості глобальної мережі Інтернет.

Тренінг відбудеться 20-21 жовтня 2007 року у м. Рівне.

Завдання тренінгу
• Поглибити знання та навики учасників тренінгу щодо можливостей застосування різноманітних інструментів просування в Інтернет, оцінити їх складність, орієнтованість та ефективність.
• Ознайомитись з цільовими групами Інтернет-аудиторії, методами їх пошуку та формалізації.
• Удосконалити практичні навики учасників тренінгу щодо комплексного застосування інструментів просування.
• Отримати практичні навики в розробці кампаній з просування в Інтернет, вибору необхідних ресурсів та інструментів просування та формування бюджету кампанії просування.
• Ознайомитись з варіантами розрахунків в Інтернет, особливостями застосування електронних грошей та наявності гарантій.
• Організувати обмін досвідом серед учасників тренінгу щодо просування послуг та інформаційного продукту в Інтернет.

У кінці тренінгу учасники зможуть:
• Ефективно та професійно застосовувати інструменти просування послуг в Інтернет
• Визначати та формалізувати цільові аудиторії в Інтернет-просторі та підбирати найбільш ефективні та дієві інструменти для роботи з ними
• Розробляти кампанії з просування в Інтернет, вибираючи необхідні інструменти, методики, ресурси.
• Формувати бюджети кампаній з просування в Інтернет.
• Застосовувати на практиці доступні через Інтернет системи взаєморозрахунків, в тому числі за допомогою електронних грошей
• Обмінятись досвідом про реалізовані кампанії з просування та їх ефективність
• Використати потужні можливості глобальної мережі Інтернет для просування послуг та інформаційного продукту.

По завершенню тренінгу видається сертифікат.

Організатори забезпечують учасників тренінгу роздатковим тренінговим матеріалом та кава-брейками.

20% від суми залучених коштів будуть перераховані на рахунок програми регіонального благодійного фонду “Рівне. Європейський вибір” “Програма підтримки дитячого відділення опікового центру Рівненської обласної лікарні”

Вартість участі у тренінгу: ХХХ грн. Учасники тренінгу також самостійно сплачують за проїзд та проживання.

Для участі у тренінгу необхідно заповнити анкету учасника та надіслати її на електронну адресу: ictggroup@gmail.com.


Кінцевий термін прийому анкет – 18 жовтня 2007 року включно.

Додатки: Опис та план тренінгу, анкета учасника.

Джерело: Мирослав Красін, тренінгова група “I-Commerce Training Group”, www.ictg-group.com


Тренінг „Просування послуг в мережі Інтернет”

Мета тренінгу
Підвищення професійного рівня осіб, що використовують послуги та сервіси мережі Інтернет в повсякденній діяльності та зацікавлені в опануванні методів та технологій просування власних послуг, інформаційного продукту, максимально ефективно використовуючи можливості глобальної мережі Інтернет.

Завдання тренінгу
- Поглибити знання та навики учасників тренінгу щодо можливостей застосування різноманітних інструментів просування в Інтернет, оцінити їх складність, орієнтованість та ефективність.
- Ознайомитись з цільовими групами Інтернет-аудиторії, методами їх пошуку та формалізації.
- Удосконалити практичні навики учасників тренінгу щодо комплексного застосування інструментів просування.
- Отримати практичні навики в розробці кампаній з просування в Інтернет, вибору необхідних ресурсів та інструментів просування та формування бюджету кампанії просування.
- Ознайомитись з варіантами розрахунків в Інтернет, особливостями застосування електронних грошей та наявності гарантій.
- Організувати обмін досвідом серед учасників тренінгу щодо просування послуг та інформаційного продукту в Інтернет.

У кінці тренінгу учасники зможуть:
- Ефективно та професійно застосовувати інструменти просування послуг в Інтернет
- Визначати та формалізувати цільові аудиторії в Інтернет-просторі та підбирати найбільш ефективні та дієві інструменти для роботи з ними
- Розробляти кампанії з просування в Інтернет, вибираючи необхідні інструменти, методики, ресурси.
- Формувати бюджети кампаній з просування в Інтернет.
- Застосовувати на практиці доступні через Інтернет системи взаєморозрахунків, в тому числі за допомогою електронних грошей
- Обмінятись досвідом про реалізовані кампанії з просування та їх ефективність
- Використати потужні можливості глобальної мережі Інтернет для просування послуг та інформаційного продукту.

Учасники тренінгу
До участі в тренінгу запрошуються особи, що відчувають та розуміють необхідність у оволодінні сучасними технологіями просування послуг та інформаційного продукту в Інтернет.

АНКЕТА і ПРОГРАМА:





































































Bookmark and Share