"Денис Комарницький мало не силою потяг Салія до кабінету Олеся Довгого, де, як повідомляють наші джерела, 26-30-річні молодики промивали сивочолому Івану Миколайовичу мізки"


Комарницький мало не силою потяг Салія до кабінету Довгого, де сивочолому Івану Миколайовичу молодики промивали мізки

Як стало відомо "КИЯНАМ", минулого тижня комісія Київради з питань містобудування та архітектури ухвалила рішення передати під будівництво торговельно-розважального та виставково-готельно-офісного комплексу земельну ділянку за адресою Кільцева, 1. Це та сама ділянка, яку Київ свого часу виділив під будівництво нового Центрального автовокзалу столиці.

Засідання відбулося минулого понеділка, і спочатку депутати-члени комісії вельми негативно поставилися до ідеї передати ділянку під будівництво розважального центру, свого часу виділену під будівництво автовокзалу. Особливо після того, як виступив в. о. заступника голови КМДА, куратор транспортного напрямку Іван Салій, який назвав цю ідею мало не злочином проти Києва, оскільки іншої, настільки вигідної для будівництва вокзалу ділянки у столиці немає. Депутати дослухалися до аргументів Івана Миколайовича та проголосували проти цього рішення.

Проте далі, за даними "КИЯН", події почали розвиватися за гангстерським сценарієм: керівник фракції Блоку Черновецького Денис Комарницький мало не силою потяг Салія до кабінету Олеся Довгого, де, як повідомляють наші джерела, 26-30-річні молодики промивали сивочолому Івану Миколайовичу мізки.

А буквально через півгодини члени комісії з питань містобудування та архітектури знову повернулися до розгляду питання про виділення ділянки за адресою Кільцева,1. Присутнім нібито показали лист, в якому зазначалася згода Івана Салія на виділення ділянки за згаданою адресою під зведення розважально-торговельного центру. Під пильним наглядом Дениса Комарницького члени комісії проголосували "за".



Аби перевірити цю інформацію, "КИЯНИ" зв’язався телефоном з Іваном Салієм. На запитання, чи правда, що замість автовокзалу на Кільцевій,1 будуватиметься зовсім інший об’єкт, Іван Миколайович заявив:

— Була така спроба, але я думаю, що ця земельна ділянка буде віддана під автовокзал.


— Але ж комісія з питань містобудування та архітектури підтримала це рішення одноголосно. Хто ж "рубатиме" це рішення? – запитав кореспондент "КИЯН", на що пан Салій відповів:

— Ви б уточняли стартові позиції. Я ще 1992 році почав там будівництво. І чотирнадцять років там нічого не робилося. Ростуть бур’яни, замість автовокзалу руїни лежать… Протягом цих 14 років ви мені не телефонували. Я так відповів, так і подавайте. Якщо нічого не робиться, то ніхто тим вокзалом не цікавився, хоча проблема аж "пищала", а якщо хтось починає ворушитися, то починаються питання. Я думаю, що певний конфлікт є, і я вважаю, що там буде і автовокзал.

— Іване Миколайовичу, то ви змінювали думку під час засідання з питань містобудування та архітектури з негативної на позитивну? Ви писали того листа?

— Я написав що… моя позиція така, що без головного управління транспорту і без керівників, які курують транспортний напрямок, ці питання не можна вирішувати. Тому нецільове використання земельної ділянки треба узгодити з транспортним департаментом Києва, тоді як наша позиція полягає в тому, що на Кільцевій, 1 має буде автовокзал.

"КИЯНИ" знову зв’язалися з нашим джерелом в Київраді, яке підтвердило: Іван Миколайович таки змінював свою думку, на підставі якої комісія і ухвалила своє рішення.




Крім того, ми зараз намагаємося отримати коментар міністра транспорту та зв’язку Миколи Рудьковського. Адже ініціатори цього будівництва мали отримати погодження Міністерства транспорту України на перепрофілювання ділянки.

До речі, про ініціаторів: київські чиновники мають намір позбавити киян автовокзалу на користь такого собі "Торгового дому "Фенікс", відомого у столиці забудовника, що звів декілька об’єктів у центральних кварталах Києва. Наше джерело в КМДА стверджує, "ціна" позитивного рішення по ділянці на Кільцевій,1 – $3 млн. Не будемо наполягати, що це правда, самі за руку хабарників не хапали. Але… дуже схоже, що так. Що ще могло мотивувати високопоставлених представників міської влади з таким завзяттям відвойовувати у столичної громади об'єкт стратегічного для Києва значення?































Bookmark and Share