Історія успіху Михайла Винницького


22 червня ц.р. учасники Форуму молодих лідерів України зустрілись з Михайлом Винницьким, професором з управління продажем Києво-Могилянської Бізнес-Школи (kmbs). На зустрічі М. Винницький розповів про свій досвід як людини, бізнесмена і науковця.


Канадієць за громадянством, він є більшим українцем, ніж деякі з наших співвітчизників. Михайло народився і виріс в сім’ї емігрантів з України, навчався у франко-англійській школі, а по суботах їздив до української школи в Торонто. Вперше приїхав до України в 1989 році і відразу закохався в неї.

Наступного разу з’явився в 1991 році. То був тяжкий рік для СРСР, рік путчу. Саме тоді канадійський студент приїхав до Дніпропетровського університету, маючи при собі 2 прапори: один – канадський, другий – український жовто-блакитний і вивісив їх біля свого вікна в гуртожитку, де проживав. Багато років потому колишній Президент України Леонід Кучма, коли приїхав з візитом до Торонто, згадував: «На парткомі обговорювали як був такий студент з Канади, прапори вивішував».

Після повернення з Дніпропетровську М. Винницький працював в Orange Computers, а потім в сімейній фірмі Lava Computer MFG Inc. Пройшов шлях від менеджера з продажів і маркетингу до віце-президента компанії. За його часів фірма значно збільшила об’єми продажів. Спочатку її клієнтом став такий магнат як U.S. Robotics, а після нього – ряд європейських і азіатських компаній.

На власному прикладі Михайло показав як вибудовуються бізнесові комунікації. Традиційно компанії працюють через дилерів або дистриб’юторів. Lava Computers пішла іншим шляхом. Вона сповідувала «нішову» без кредитну філософію. Тобто завжди шукались прибуткові ніші. Винницький як віце-президент шукав і «виконував» контакти, співпрацював з ратифікаторами, людьми, які мали вплив на прийняття рішення, тощо. За думкою Михайла, для успіху потрібно бути наполегливим – «вміти копати» і розбудовувати свою власну мережу контактів. Та навіть при успіху треба завжди пам’ятати про клієнта і вчитись делегувати повноваження своїм колегам, бо стабільність в бізнесі забезпечується багаторівневими контактами.

Учасники зустрічі переконались, що Михайло є справжнім лідером напрямків «Філософія бізнесу», «Бізнесові комунікації» та ідеологом Президентської програми MBA kmbs.

Наступним гостем циклу зустрічей "Історії успіху" Клубу молодих підприємців ФМЛУ буде Анатолій Тихончук, генеральний директор і співвласник групи компаній «Гештальт Консалтинг Груп».












Bookmark and Share

http://osago161.ru/ авто осаго ростов на дону.