Меморандум про співробітництво між Міністерством освіти і науки України та компанією «Київстар» - наступний крок до цивілізованого спілкування!


Компанія «Київстар», керуючись бажанням створити найкращі умови для спілкування людей України, виступила ініціатором впровадження освітньої програми для середніх навчальних закладів, яка має на меті виховання у школярів культури користування мобільним телефоном як в школі, так і за її межами.
Підписання Меморандуму про співпрацю між Міністерством освіти і науки України та компанією «Київстар» - це перший спільний крок на шляху до реалізації ряду заходів щодо формування мобільної культури серед школярів.
Основним завданням, яке ставлять перед собою компанія «Київстар» та Міністерство освіти і науки України - є привернення уваги громадськості до необхідності виховання мобільно-культурної молоді та впровадження в навчальних закладах освітньої програми, яка б допомогла школярам навчитися культурному користуванню мобільним зв’язком, дотримуючись правил мобільного етикету та поважаючи оточуючих.
Своїми підписами Меморандум про співробітництво засвідчать Ігор Литовченко, Президент компанії «Київстар» і Станіслав Ніколаєнко, Міністр освіти і науки України.
Президент компанії «Київстар» Ігор Литовченко:
«Поступове впровадження в життя культурних норм етичного користування мобільним зв’язком є однією з форм соціальної відповідальності національного мобільного оператора «Київстар». Ми системно працюємо над програмою «Мобільна культура» вже три роки поспіль. Наш наступний крок спрямований у напрямку формування мобільної культури у підростаючого покоління.
Саме тому, компанія «Київстар» звернулась до Міністерства освіти і науки з пропозицією спільними зусиллями розробити та впровадити в загальноосвітніх навчальних закладах методичні рекомендації, які навчатимуть дітей етичним нормам користування мобільним зв’язком як у самих школах, так й за їхніми стінами»

Міністр освіти і науки України Станіслав Ніколаєнко
«Одним із сучасних пріоритетів Міністерства освіти і науки України є розвиток інноваційних технологій. Сьогодні аудиторія користувачів мережі Інтернет у світі складає більше 1 мільярда чоловік, а кількість користувачів мобільної телефонії перевищує 2 мільярди. Розвиток та швидке розповсюдження комунікаційних технологій, використання засобів мобільного зв’язку, доступ до мережі Інтернет є необхідною реальністю. Співпраця з компанією «Київстар» в рамках програми «Мобільна культура» спрямована на формування етики мобільного спілкування у дітей та учнівської молоді, виховання культури користування мобільним зв’язком серед школярів»



Інформаційна довідка компанії «Київстар»
Національний оператор мобільного зв’язку «Київстар» - компанія з високим рівнем соціальної відповідальності – вже третій рік поспіль реалізовує програму „Мобільна культура”.
Основна мета програми – сформувати в українському суспільстві основні правила етичного спілкування по мобільному телефону.
В 2005 році розпочато програму «Мобільна культура». Перший крок спрямовано у напрямку сприяння формування коректного користування мобільним зв’язком у публічних місцях – театрах, кінотеатрах, музеях. Створено та продемонстровано у таких закладах по свій Україні серію спеціально створених відео- та аудіо-роліків. Розміщена, відповідна зовнішня реклама.
В 2006 році в рамках цієї програми компанією «Київстар» був реалізований проект «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!», який привернув увагу українського суспільства до проблеми підвищеної небезпеки на дорозі, що виникає внаслідок одночасного керування автомобілем і користування мобільним телефоном.
Також, продовжено роботу у напрямку звертання уваги громадськості на етичне користування мобільним зв’язком у публічних місцях. На цей раз це не тільки заклади культури, а й громадський транспорт. Розміщено зовнішню рекламу та рекламу у громадському транспорті відповідного змісту.
В 2007 році компанія «Київстар» ініціювала проведення „Засідання народної ініціативи” присвячене обговоренню серед впливових та відомих людей різних сфер суспільства етичних норм користування мобільним телефоном. В рамках проекту було проведене всеукраїнське соціологічне дослідження „Вплив мобільного зв’язку на поведінкові норми українського соціуму”, яке виявило стан існуючої мобільної культури та визначило необхідність впровадження норм етичного спілкування.
На даний час, «Київстар» – єдиний мобільний оператор в Україні, який приділяє значну увагу формуванню мобільної культури в суспільстві.
За додатковою інформацією звертайтеся
до керівника сектору із зв’язків зі ЗМІ компанії "Київстар" Віктора Гоцуленка
тел. 8 (067) 237 2199, 8 (067) 220 6734, e-mail: victor.gotsulenko@kyivstar.net
www.kyivstar.net, www.djuice.com.ua, www.starport.com.ua

Інформаційна довідка Міністерства освіти і науки України
Міністерством здійснено ряд послідовних кроків у даному напрямку. Насамперед, це спільна колегія Міністерства освіти і науки, Міністерства внутрішніх, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, яка відбулася у квітні 2007 року. В матеріалах колегії є системний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду існуючих сучасних виховних технологій.
Видано унікальну збірку, яка репрезентує неупереджений погляд на профілактику злочинності і проявів насилля серед неповнолітніх у законодавстві та практиці зарубіжних країн.
У травні 2007 року видано наказ МОН України від 24.05.2007 року № 420 «Про використання мобільних телефонів під час навчального процесу»
Саме в цей час, творча робоча група, в яку входять науковці, практики, методисти, вчителі, батьки працює над створенням програми національного виховання.
За додатковою інформацією звертайтеся
до керівника прес-служби Міністерства освіти і науки України Людмили Фролової
тел. 8 (044) 236 60 20, 486 25 21 e-mail: frol@mon.gov.ua
www.mon.gov.ua

Тож зробимо ще один крок до цивілізованого спілкування!



































Bookmark and Share