ЗАЯВА


ЮЛІЯ ТИМОШЕНКО ПОРУШУЄ ЧИННЕ РЕКЛАМНЕ ЗАКОНОДАВСТВО

Минулого тижня прес-служба Асоціації зовнішньої реклами розповсюдила заяву, у якій організація начебто захищаючи інтереси підприємців закликає Київську міську державну адміністрацію не перешкоджати розміщенню зовнішньої політичної реклами на рекламних носіях міста.
У своїй заяві Асоціація зовнішньої реклами стверджує, що «на даний момент політичні партії і блоки можуть розміщувати будь-яку рекламу, а її сюжети слід розцінювати як комерційні» посилаючись на свої власні консультації з Центральною виборчою комісією і юристами з приводу термінів розміщення політичної реклами перед позачерговими виборами Верховної Ради.
Раніше фракція Блоку Юлії Тимошенко в Київській міській раді використовуючи такі самі методи звинувачувала Київського міського голову Леоніда Черновецького у перешкоджанні розміщенню реклами БЮТ у столиці.
За словами експерта Молодіжного Центру політики та інформації Віталія Ігнатуши, така реклама насправді є політичною, а не комерційною, як стверджує Асоціація зовнішньої реклами. «Прикриваючись приватними структурами політичні сили встановлюють на рекламних носіях явно заборонену виборчими строками рекламу своїх блоків і партій», - зазначив Віталій Ігнатуша. За його словами, єдиним правильним рішенням буде – демонтаж конструкцій, що порушують мораторій на розміщення реклами та встановлення жорстких штрафів для компаній-операторів. «Будь-який суд в Україні підтвердить, що ця реклама є політичною, навіть якщо її замовляло якесь «таємниче» приватне підприємство. Спеціалісти Асоціації зовнішньої реклами, розуміючи це, захищають інтереси певних політичних сил», -- заявив експерт МЦПІ.
Молодіжний Центр політики та інформації закликає всі рекламні організації до об’єктивності, чесності та аполітичності під час позачергових виборів до Верховної Ради України.

Прес-служба МЦПІ
mcpi@ukr.net
www.mcpi.org.ua









Bookmark and Share