"Медіа-фест" - спроба №2


удіть самі. В тому, що навчання стоїть тут на високому рівні, сумнівів немає. А як же дозвілля? Ідеї щодо цього в головах студентів назрівали-назрівали і таки вибухнули у вигляді фестивалю молодіжної журналістики "Медіа-фест". Генератором ідеї став наш друг і товариш Сашко Акименко. Ще восени він бігав містом в активних пошуках, а потім показав журналістам "МП" маленький шматок паперу зі схемами та цифрами. Це і були перші кроки "Медіа-фесту" - опис ідеї.
З того часу фест просто не міг довго знаходитись у паперовому варіанті й скоро втілився у життя.

Акименко зібрав зацікавлених філфаківців, провів тренінги з журналістики, а результатом став випуск конкурсних газет-стінівок. Як-то кажуть, себе показали і на інших подивились… Але сидіти без діла після першого фестивалю не хотів ніхто, а особливо Сашко. Він в люті зимові морози їздив до Києва вчитись новим журналістським штучкам, ще встиг там заманити на свій фест тренерів та спонсорів. "Яке нахабство!", - скажете ви, - заявляти в Києві про якийсь факультетський фестиваль. І будете не праві, бо в наш час це зветься не нахабством, а комунікабельністю.

Результатом тих пошуків стало оголошення фестивалю "Медіа-фест 2", який підріс з часів першого. Цей фест проходив в чотири етапи. Спочатку було набрано студентів і сформовано шість команд. Другий етап став тренінговим, було проведено 10 майстер-класів з професійної журналістської майстерності, зокрема про те, як робити новини, взагалі газету, як добувати інформацію, писати репортаж, розвивати наукову журналістику, брати інтерв'ю, враховувати гендер, проводити тендер, розробляти газетний дизайн і ще усілякі цікаві речі. Після такого навчання сил ні на що може вже не залишитись, але відразу за цим етапом йшов третій - стажування у професійних ЗМІ (зокрема, і в нашому "МП") та паралельний пошук матеріалів для створення конкурсних газет. Вони цього разу вже не були звичайними стіннівками, а мали вигляд саме газети - 16 сторінок формату А-4. Останнім же був найочікуваніший етап - презентація конкурсних газет, оцінки журі та нагородження переможців.
Змагалося шість газет - "Точка зору", "От і до", "3 крапки", "220 вольт", "Сало" і "Пригорща", кожна з яких має свою енергетику і специфіку. Але ж без переможців ніяк не обійтись. Тож, увага! В номінації "Краща газета" перемогли: "От і до" (3-є місце), "Сало" (2-е), а гран-прі завоювала "Точка зору".

Героїв треба знати поімено, тож ось вони, учасниці команди "Точка зору": Ліана Колесник, Оксана Крутоус, Оксана Матвєєва, Ольга Працюк, Наталія Романюк. Саме вони перемогли в "Медіа-фесті 2", і їх роботи ви зможете прочитати на шпальтах "МП". Шукайте ці прізвища і не втрачайте можливості дізнатись щось нове і цікаве!

Працювала в журі "Медіа-фесту" і зрозуміла, що це нелегко, Каріне Акопян..









Bookmark and Share

http://lagunam.ru/ купить махровые полотенца оптом полотешко домашний текстиль оптом.