Міністра освіти і науки України Івана Вакарчука офіційно представлено колективу


Нового Міністра освіти і науки колективу міністерства представляв Віце-прем‘єр-міністр з гуманітарних питань Іван Васюник, а передавав повноваження екс-Міністр освіти і науки Станіслав Ніколаєнко.

Віце-прем‘єр-міністр відзначив, що "Іван Олександрович – прихильник системного управління, а міністерство - це заклад, який має забезпечувати управління. Не так керівництво, оперативне адміністрування, а управління процесами в освіті".

Іван Васюник назвав справою честі всього міністерства та одним з приорітетних завдань, які має вирішувати новий Міністр освіти і науки, "доведення до завершення питання незалежного зовнішнього оцінювання. Оскільки це системний крок, який відповідає світовим стандартам, і це треба зробити чесно, і ніхто, і ніщо на заваді цього стати не може".

Віце-прем‘єр-міністр подякував Станіславу Ніколаєнку за активну і професійну роботу. "Багато реформаторських кроків було здійснено Станіславом Миколайовичем для розвитку освіти і науки, які потрібно продовжити і підтримати", - підкреслив Іван Васюник.

У вітальному слові Міністр освіти і науки України Іван Вакарчук сказав: "Я буду докладати всі зусилля для того, щоб здійснити реформи, які задекларовані нашим Президентом, програмою діяльності уряду нашої держави перед виборцями, перед всім народом України.

І перший крок, який щойно оголосив Іван Васильович, - це, без будь-яких винятків, проведення незалежного тестування для вступу до ВНЗ".

У напутньому слові Станіслав Ніколаєнко подякувати за дружню співпрацю і побажав Івану Олександровичу злагодженої роботи, такої, якою вона була, коли він очолював один із найпрестижніших, найпотужніших європейських університетів.

Екс-міністр освіти і науки назвав кілька основних, на його думку, завдань, які забезпечать нормальне ставлення держави до галузі освіти.

"Перше – утримання фінансування освіти на рівні 7% ВВП, не менше.

Друге завдання, яке, на жаль, не підняв, але ми до нього підступилися, це питання змісту освіти. Перегляд перевантажених шкільних програм.

Третє - посилення позитивного ставлення і відновлення престижу природничо-математичної освіти.

Четверте - розвиток освітньо-виховного процесу, тобто створення єдиного комплексу освіти і виховання, не розділяючи функцій на два міністерства: МОН та Мінсім‘їмолодьспорт, а створення у МОН департаменту з виховної роботи," - сказав Станіслав Ніколаєнко.





















Bookmark and Share