Ніколаєнко ознайомився з методикою викладання у скандальній школі


Станіслав Ніколаєнко ознайомився зі звітом комісії, яка працювала у ТОВ "Печерська міжнародна школа" Києва, з метою перевірки дотримання вимог навчальної програми з історії та методики.

У звіті комісії зазначено, що право на здійснення освітньої діяльності британській компанії "Pechersk School International"Limited, London надано Організацією Міжнародної Бакалавратури відповідними сертифікатами (ОМБ), які школа отримала з 1998 по 2000 роки. Отримані міжнародні документи включають: програму молодшої школи (1-5 класи), середньої школи (6-10 класи) та дипломні програми (11-12 класи).

В Україні ТОВ "Печерська міжнародна школа" здійснює освітню діяльність на підставі Статуту, зареєстрованого Голосіївською районною в Києві державною адміністрацією від 15.03.2007 та Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, як товариство з обмеженою відповідальністю "Печерська міжнародна школа"

Учням ТОВ "Печерська міжнародна школа" дозволено проходити державну підсумкову атестацію в Школі екстернів Києва для здобуття повної загальної середньої освіти з отриманням атестату.

Зазначений навчальний заклад функціонує з 1995 року і є одним з 160-ти аналогічних навчальних закладів, які функціонують у багатьох країнах світу. У Печерській міжнародній школі Києва навчається 410 учнів віком від 4-х до 18 років з більш, ніж 40 країн світу, в тому числі й громадяни України (10% від загальної кількості).

Комісією з‘ясовано, що навчальні програми, за якими ведеться викладання, розроблені та надіслані для роботи Женевським освітнім центром бакалаврату.

Ліцензії відповідно до законів України ТОВ "Печерська міжнародна школа" не має.

Також комісією з‘ясовано, що у навчальному процесі не використовуються підручники з історії, визначені і затверджені відповідними міжнародними освітніми інстанціями (ОМБ). Натомість існує список рекомендованої літератури, який спонукає учнів до пошуку потрібної інформації у бібліотеках, електронних ЗМІ, періодичних виданнях, довідниках тощо.

Комісією встановлено, що при вивченні вищеназваної теми, вчитель історії використав методичний прийом "занурення в історію". Учням було запропоновано реконструкцію та відтворення політичних технологій, за допомогою яких нацисти прийшли до влади.

Комісія вважає грубою методичною помилкою використання даного методу, що підсвідомо могло сформувати в учнів позитивний образ нацизму та негативно вплинути на формування світогляду.

Крім того, при вивченні історії голокосту та інших трагічних тем, метод "занурення в історію" провідні методисти вважають неприйнятним і взагалі неприпустимим.



















Bookmark and Share