БІЗНЕС-ШКОЛА „ПАРУС”


В проекті взяли участь близько 50 студентів, представників ВНЗ Донецька, Києва, Маріуполя, Харкова, Вінниці. Майстер-класи проводили такі лідери ринку, як: P&G, JTI, Beeline, Геркулес, Бюро DiLine, РСУ Новостройка, МПЦ Парамита. Партнерами заходу виступили компанії LG, Domotehnika-NORD, Young Club, Европейская техническая помощь, Компьютерна Мода.
Протягом двох днів студенти прослухували тренінги на тему створення та просування нових брендів. Серед тем: „Процес пошуку ідей для створення нових продуктів”, „Пошук цільової аудиторії для окремого продукту”, „Вивчення ринку”, „Створення бренду”, „Просування бренду”, „Помилки при створенні бренду”.
Підсумком цієї роботи стали практичні напрацювання в группах, результати яких були представлені на розсуд компаніям. Нові бренди, що їх створили студенти за 2 дні роботи, були дуже високо оцінені бізнес-експертами проекту.
Усі учасники бізнес-школи були нагороджені цінними подарунками та сертифікатами.
Бізнес-школа - це унікальний освітній продукт, який поєднує в собі можливість студентам отримати теоретичні та практичні навички в будуванні власного бізнесу, а компаніям долучитись до розвитку активної молоді, та здобути нові креативні ідеї щодо створення нових брендів.

Віце-президент з маркетингу
Локального представництва AIESEC в Донецьку
Артем Шостак: 8050 608-82-56
Локальний комітет «AIESEC» в Донецку
www.aiesec.dn.ua









Bookmark and Share