Верховна Рада ухвалила зміни до Закону «Про рекламу» (Миколи Томенка) про обмеження реклами алкоголю та тютюну


Закон передбачає поступове обмеження реклами тютюнових виробів і алкогольних напоїв у зовнішній рекламі та пресі аж до повної їх заборони, а також обмеження алкогольного спонсорства: передбачається лише статична заставка логотипу спонсора без звукового супроводу. Автор законопроекту Микола Томенко (БЮТ) заявив, що йде на компроміс, голосуючи за нього, оскільки в його оригінальному тексті були радикальніші пропозиції. Наступним законопроектом він хоче заборонити алкогольне спонсорство у денний час.

«Регіонал» Тарас Чорновіл заявив, що треба боротись не з рекламою, а з поганими звичками. «Мене лякає теляча втіха, з якою депутати сприйняли ухвалення цього закону», - сказав він, хоча теж проголосував за проект. «Цей закон не до кінця відповідає інтересам людей, які хочуть бачити заборону алкоголю і тютюну. Тому я просив би внести восени, на наступній сесії, новий законопроект, який би ще жорсткіше регламентував розміщення реклами, зокрема, у форматі спонсорства», - сказав народний депутат Святослав Вакарчук («НУ-НС»).

Bookmark and Share