Для здоров’я нації потрібна повна заборона реклами тютюнових та алкогольних виробів


У Верховній Раді України нині перебуває кілька законопроектів, що так чи інакше обмежують рекламу тютюну та алкоголю. Але, на думку Віце-прем’єр-міністра Івана Васюника, вони не вирішують проблеми високого рівня споживання алкоголю та тютюну серед молоді. Тому він переконаний, що «треба вікову межу громадян, яким дозволено купувати алкоголь та тютюн, підняти до 21 року».
Здоров’я нації, а надто вже її молодого покоління, є значно важливішим за будь-чиї разові прибутки. Віце-прем’єр також висловився за впровадження найжорсткіших санкцій — аж до позбавлення ліцензій та великих грошових штрафів щодо продавців, які реалізують такі товари неповнолітнім. «Тоді кожен з десять разів подумає, перш ніж продати пачку цигарок дитині», — підсумував Іван Васюник.
Нагадаємо, що у вересні 2006 року Україна набула статусу сторони Рамкової конвенції Всесвітньої організації охорони здоров’я із боротьби проти тютюну. І, таким чином, зобов’язалася протягом п’яти років запровадити повну заборону на всю рекламу, стимулювання продажу й спонсорство тютюну.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/news_article?art_id=114703514&c...


Bookmark and Share