«Як сумістити роботу й особисте життя?»


«Як сумістити роботу й особисте життя?»
Якою б цікавою не була робота, не варто нею заповнювати все ваше життя. Адже крім роботи в житті є ще багато всього цікавого: друзі, хоббі, особисті відносини.

А як часто ми засиджуємося до пізнього вечора, беремо роботу на вихідні, забуваючи про самого себе? Наше життя перетворюється в якусь рутину, але ж у цьому винуваті ми самі.

Дуже важливо знаходити баланс між роботою й життям за межами офісу. Тільки по досягненню гармонії в цих двох сферах ми будемо по-справжньому задоволені собою, щасливі, успішні.

Дисбаланс у роботі й особистому житті завжди призводить у підсумку до депресії, нервового виснаження, розладу в особистому житті.

Як визначити дисбаланс у роботі й особистому житті?

Ви працюєте допізна, іноді навіть у вихідні дні, часто берете роботу додому. Постійно переносите свої особисті справи, зустрічі через роботу. У вас депресивний стан, вам не вистачає енергії. Ви страждаєте безсонням. У вас періодично пропадає апетит, то ви худнете, то набираєте у вазі. У вас спостерігаються перепади настрою.

Як зробити власне життя більш гармонічним?

Навчиться правильно організовувати свій робочий день. Пам’ятайте, що всі справи відразу не вирішити, тому навчиться розставляти пріоритети. Рівномірно розподіляйте поточні справи, щоб рідше засиджуватися в офісі, і візьміть собі за правило брати роботу додому (виходити по вихідним на роботу) тільки в критичних ситуаціях (коли аврал на роботі, коли проект повинен бути виконаний до строго певної дати).

Так само як ви заносите в записну книжку різні робочі моменти, вписуйте у ваш розклад і особисті моменти (відвідування друзів, вечірки, кіно, театр, спорт, хоббі).

Давайте зрозуміти керівництву, що у вас крім роботи є ще особистий час на себе й для себе.

Не варто брати участь у всіх проектах відразу лише тому, що ви розумний і амбіційний, і про це вас просить керівництво. Пам’ятайте, що в житті завжди важливіше якість, а не кількість. Вам належить навчитися говорити «ні» новим обов'язкам, новим проектам, якщо ви бачите, що в робочий час вам усього не встигнути, і доведеться ще працювати активно й у вихідні.

Відповідаючи «ні» керівникові, завжди дякуєте за пропозицію, але разом з тим давайте зрозуміти, що не можете прийняти його через вашу теперішню завантаженість. Говоріть також про те, що, якщо ваш графік стане більш вільним, ви із задоволенням візьмете участь у новому проекті й т.д.

Пам’ятайте, прохання про допомогу - це не прояв слабості, а, навпаки, уміння розподілити обов'язки на шляху до досягнення мети. Ми всі, так чи інакше, потребуємо допомоги, так навіщо ж від неї відмовлятися? Не варто звалювати на свої плечі абсолютно все й почувати себе при цьому як вичавлений лимон, якому вже не потрібно ні хоббі, ні особисте життя (точніше, на все це просто вже бракує часу й сил).

Завжди пам’ятайте про свої пріоритети й цілі

Визначіть, що для вас найважливішим у житті, що вас радує, робить щасливим. Це вже напевно не виявляться гроші, зароблені за понаднормову роботу. І якщо задуматися, то із цього пункту й варто починати...

Джерело: Молодіжна правда
































Bookmark and Share